Перевірка посвідчення особи

Інформація про наявність посвідчень особи в списках недійсних

Перевіряйте паспорти та інші посвідчення особи для запобігання шахрайству!

Найпопулярніший інструмент шахрайства у сфері кредитування — використання недійсних документів для підтвердження особи (здебільшого вкрадені/знайдені документи іншої особи, документи померлих осіб або документи, що були анульовані з тієї чи іншої причини).

Виявити використання такого документу можна перевіривши наявність запису про нього у:

Запит до сервісу перевірки посвідчення особи Українського бюро кредитних історій здійснює перевірку паспорту одразу за всіма наведеними реєстрами.

Передбачено перевірку наступних типів документів:

  • паспорт Громадянина України,
  • ID-паспорт,
  • закордонний паспорт,
  • біометричний паспорт,
  • посвідчення члену екіпажу.

Сервіс не надає юридичного підтвердження дійсності документа та не може гарантувати його автентичність, проте сигналізує про скомпрометованість документу у разі його наявності в будь-якому з реєстрів.

Які задачі вирішує?

Зменшення ризиків на етапі ідентифікації чи верифікації особи з використанням посвідчення особи.

Робота зі звітом

Після підписання договору-заяви та отримання доступу до бази, запитувати звіт можливо наступним чином:

WEB

Звіт можна отримати окремо або в рамках Кредитного звіту фізичної особи, підприємця. Замовлення звіту можливе за серією та номером документа/ID документа та ПІБ і дата народження.

XML
Даний спосіб отримання звіту дозволяє автоматизувати процес запитів до бюро, а також отримувати звіт у вигляді, який підходить саме вам.
Загальна структура взаємодії:
Http Method
POST
Request URL
Test URL
Request
Response

Поширені запитання

Як документи потрапляють до реєстрів?

У разі звернення до поліції з приводу викрадення паспорта, його дані заносяться до реєстру викрадених/втрачених паспортів Міністерства внутрішніх справ (МВС).

При зверненні особи для фіксації втрати паспорту та отримання нового документу до Державної міграційної служби/Паспортного сервісу/Центру надання адміністративних послуг або при анулюванні документу у разі смерті особи, закінченні терміну дії документу тощо — інформація про документ вноситься до реєстру недійсних паспортів Державної міграційної служби (ДМС).

Щоб занести паспорт до реєстру втрачених паспортів УБКІ власнику достатньо заповнити відповідну заявку на сайті УБКІ.

Чому документ може міститися в одному з реєстрів та бути відсутнім в інших, та чи вважати його недійсним у такому випадку?

Підставою вважати документ недійсним є наявність його принаймні в одному з реєстрів. Присутність документу в тому чи іншому реєстрі залежить від обставин його втрати/анулювання та етапу процедури відновлення документу власником.

Наприклад, власник паспорту міг не звертатися до поліції щодо його втрати, одразу звернувшись до ДМС для його перевипуску — тоді інформація за документом буде присутня лише в реєстрі ДМС. Або заява про втрату була зареєстрована у МВС, але заява на перевипуск документу ще не була подана до ДМС, тоді документ буде міститися лише в реєстрі МВС. Подати заявку про втрату паспорту в УБКІ найлегше, тому в реєстрі УБКІ інформація за документом може з’явитися раніше ніж в інших реєстрах.

Бажаєте стати партнером Українського бюро кредитних історій?

Подайте заявку на співпрацю