Інформація про юридичну особу з публічних джерел.
Відстеження різноманітних даних, таких як зміни в реєстраційних документах, фінансову звітність, відомості про керівництво та власників, а також інформацію з відкритих джерел.
Інформація про минулі та поточні кредити підприємства та динаміку їх погашення.
Високоефективні інструменти мінімізації ризиків на базі даних кредитних історій та даних з публічних джерел — перевірка клієнтів та контрагентів, сервіси ідентифікації, верифікації та протидії шахрайству, перевірка майна, арештів та заборон, широкий спектр скорингових моделей.
Послуги Українського бюро кредитних історій для бізнесу будуть корисні у найрізноманітніших бізнес-процесах, спрямованих на протидію шахрайства, оцінку ризиків або збір інформації:
- проведення ідентифікації та верифікації фізичних осіб, у тому числі віддаленої;
- прийняття кредитних рішень за будь-якими видами кредитів — від кредитних лімітів на картку, споживчих кредитів або мікрозаймів, до кредитів на відкриття бізнесу;
- перевірка юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців перед кредитуванням, наданням інших банківських послуг малому та середньому бізнесу України, наданні консалтингових послуг для бізнесу тощо;
- перевірка контрагентів за будь-яких грошових чи майнових відносин;
- перевірка рухомого та нерухомого майна, арештів та заборон;
- пошук контактів для роботи з боржниками
тощо.
Як це працює?
Українське бюро кредитних історій має найбільшу в Україні базу кредитних історій та отримує дані від понад 500 кредиторів України.
На базі інформації, що складає кредитну історію, та інших даних, які бюро отримує від партнерів, та також залучаючи дані з державних реєстрів та інших публічних джерел — ми розробили широкий спектр сервісів наступних напрямків:
- власне перевірка кредитних історій та моніторингу їх стану,
- інструменти передбачуваної аналітики, що представлені рядом скорингових моделей — від загальних до вузько специфічних та індивідуальних,
- інструменти ідентифікації, верифікації в тому числі за фото із залученням технології біометричного розпізнавання облич Microsoft Face API,
- інструменти протидії шахрайству та запобіганню операційних ризиків,
- інструменти отримання інформації за особою за даними з публічних джерел
та інші.
Влучне застосування інструментів, які ми пропонуємо, у ваших бізнес-процесах здатне суттєво підняти рівень протидії шахрайству, оптимізувати оцінку ризиків, та підняти рівень сервісу для ваших клієнтів внаслідок спрощення та пришвидшення процедур перевірки.
Більшість сервісів, що ми пропонуємо бізнесу передбачають підписання договору з бюро, та партнерську взаємодію, яка може мати як односторонній, так і двосторонній характер. Одностороння взаємодія передбачає виключно отримання даних від бюро. Двостороння взаємодія можлива для організацій, що надають позики, та передбачає також передачу даних, що складають кредитну історію, за позиками організації. В залежності від об’єму даних, що передає організація, ми пропонуємо персональну тарифікацію запитів.
Також маємо послуги для бізнесу, які доступні без підписання договору:
- перевірка кредитної історії власної компанії;
- перевірка Публічного досьє будь-якої компанії, тобто отримання агрегованої інформації з відкритих джерел, за будь-якою юридичною особою.
Підписавши Договір-заяву на приєднання до Публічного договору, Ви отримуєте юридичний доступ до усіх без виключення продуктів Бюро.
- Заповнити Договір-заяву на приєднання до Умов та правил надання інформаційних послуг:
- заповнити реквізитну частину;
- призначити Адміністратора організації;
- обрати форму розрахунків;
- Заповнити Анкету;
- Роздрукувати Договір-заяву та Анкету у двох примірниках;
- Відправити підписані зі свого боку примірники документів на поштову адресу УБКІ.
- Після підписання Договору-заяви Адміністратору, що вказаний у ньому, будуть надані логін та пароль для авторизації у системі УБКІ.
- Адміністратор робить реєстрацію інших користувачів всередині своєї організації.
- через web-інтерфейс Після авторизації на сайті УБКІ (www.ubki.ua)
Для ознайомлення з web-інтерфейсом та послугами бюро доступний
- через web-службу, яка повертає звіт у вигляді XML-файлуСпецифікація автоматичної взаємодії через xml-інтерфейс Цей спосіб отримання звіту дозволяє автоматизувати процес запитів до бюро, а також надати звіт у вигляді, що підходить саме Вам
- у XML-файлі, оформленному згідно структури, що описана у специфікації передачі данихІснує готове рішення UBKI FILE SENDER для передачі до УБКІ XML чи DBF-файлів, а також даних із програми CU-Program версії 3.1.1.12 та вище.
- у web-інтерфейсі шляхом ручного вводуПісля авторизації на сайті УБКІ (www.ubki.ua) – пункт меню «Передача даних – ручний ввод». Такий сервіс корисний у випадках невеликої кількості кредитних угод, що передаються, або у період адаптації Вашого програмного забезпечення до послуг бюро.
Основними законодавчими актами, що регулюють відносини у сфері бюро кредитних відносин, є:
- Закон України «Про організацію формування та обігу кредитних історій»,
- Закон України «Про захист персональних даних»,
- Закон України «Про інформацію».
- Користувачами/Партнерами Бюро можуть бути будь-які суб’єкти господарської діяльності, при цьому обов’язковою умовою є намір укласти угоду, що передбачає грошові зобов’язання сторін, або діючі угоди, щодо яких виникли грошові зобов’язання у однієї зі сторін;
- Передача інформації до Бюро, як і її отримання, можливо виключно за наявності у Партнера згоди суб’єкта кредитної історії. Суб’єктом кредитної історії може бути будь-яка юридична чи фізична особа, що є стороною угоди або має намір укласти угоду.
- анкета/web-анкета *
- заява/web-заява *
- бланк реєстрації/ web-реєстрації *
- заява при прийомі на роботу
- пункт у договорі
- оферта, договор-заява
- у договорі при наданні послуг ЖКГ
- договір для ОСББ
- окремий документ Згоди фізичної особи
- окремий документ Згоди юридичної особи
Тарифний план «Кредитного звіту фізичної особи, підприємця»:
де:
OUT – кількість тарифікуємих звітів, наданих Користувачеві протягом попереднього місяця, крім повторних запитів по клієнту протягом одного дня;
IN – кількість кредитних угод, інформація про які передана в Бюро протягом попереднього місяця, а також кількість СКІ за якими передана інша аналітична і статистична інформація.
1,5 * IN – якщо обрана схема транзакційної передачі, то до показника IN застосовується підвищувальний коефіцієнт 1,5, за умови, що обсяг транзакційної передачі становить не менше 80% від усього обсягу передачі.