Часті питання за послугою Info Collection

Вы отримали наступне SMS:

Po Vashey kreditnoy istorii postupil zapros. Napominaem, u Vas dolg pered (Название банка), iz-za chego Vyi mozhete poluchit otkaz v kredite. (044) 5851198, ubki.ua

Ось деякі запитання, що можуть у Вас виникнути, і відповіді на них:

1. Чому я отримав(-ла) це SMS?

Партнер Українського бюро кредитних історій (УБКІ ) запитав інформацію за Вашою кредитною історією, а в ній (на момент запиту) відображається прострочення. Сума прострочення і хто саме нам надав цю інформацію (перед яким банком або фінансовою організацією у Вас прострочення) зазначено в тексті SMS-повідомлення.

2. Що таке кредитна історія?

Кредитна історія – це інформація про всі Ваші кредити та дисципліну їх погашення, яку Українське бюро кредитних історій отримує від банків, страхових і лізингових компаній, кредитних союзів та інших фінансових інститутів.

3. Як я можу перевірити свою кредитну історію?

Перевірити свою кредитну історію можна будь-яким із способів:

  • через Інтернет-банк Приват24 у розділі «Мої рахунки»/«Кредитний рейтинг»;
  • на сайті ubki.ua через вхід для позичальника (розміщено праворуч на сайті);
  • через мобільний додаток «Кредитна історія» для Android;
  • надіславши поштовий запит на адресу: ТОВ «Українське бюро кредитних історій», вул. Грушевського, 1Д, м. Київ, 01001. Для цього додайте такі документи: ксерокопії першої, другої сторінок паспорта, засвідчені Вашим особистим підписом і датою засвідчення; ксерокопію сторінки паспорта з відміткою про реєстрацію адреси проживання, засвідчену Вашим особистим підписом і датою засвідчення; ксерокопію ідентифікаційного коду (код ІПН), засвідчену Вашим особистим підписом і датою засвідчення; заяву на отримання кредитного звіту.

4. Я погасив це прострочення! Як обновити цю інформацію в бюро?

Якщо Ви погасили прострочення у межах останніх 2–3 тижнів, то ця інформація надійде в Українське бюро кредитних історій під час наступного оновлення від банку. Якщо ж погашення було раніше, то зверніться в УБКІ для оскарження цього питання. Для цього Вам слід:
- надіслати повідомлення у зворотний зв’язок (в особистому кабінеті) на сайті бюро ubki.ua;
- або надіслати заяву на поштову адресу.

5. У мене ніколи не було такого прострочення. Як це виправити?

Ви можете оскаржити цю інформацію, якщо вона некоректна. Для цього Вам необхідно:

  • надіслати повідомлення на сайті бюро ubki.ua через зворотний зв’язок (в особистому кабінеті);
  • або надіслати заяву на поштову адресу: ТОВ «Українське бюро кредитних історій», вул. Грушевського, 1Д, м. Київ, 01001.

6. Як я можу контролювати свою кредитну історію надалі?

Для цього Ви можете підключитися до набору послуг «СтатусКонтроль» від УБКІ .
«СтатусКонтроль» включає в себе такі послуги:

  • SMS-control – повідомлення про будь-яку зміну в Вашій кредитній історії (цю послугу можна підключити окремо всього за 9 грн/міс.).
  • Кредитний звіт – повна інформація про всі Ваші кредити у вигляді виписки (приклад кредитного звіту).
  • Кредитний рейтинг – це показник Вашої благонадійності як потенційного позичальника, заснований на даних Вашої кредитної історії.
  • Freezel – функція, що дозволить додатково захистити себе і свою кредитну історію від шахраїв. За допомогою цієї функції Ви можете «заморозити» свою кредитну історію, тобто повідомити партнерам бюро про те, що Ви не бажаєте відкривати нові кредитні договори.

7. Скільки коштує користування набором послуг «СтатусКонтроль»?

Вартість користування набором послуг становить 25 грн/міс.
Зверніть увагу! За деякі послуги набору стягується додаткова плата. Детальніше ознайомитися з актуальними тарифами Ви можете на сторінці Статус Контроль

8. Як підключитися до набору послуг?

Підключитися до набору послуг УБКІ можна будь-яким із способів:

  • надіславши SMS на номер 9033* із текстом sk+XXXX (якщо цікаві всі послуги набору) або sms+XXXX (якщо хочете отримувати тільки послугу SMS-control), де XXXX – останні 4 цифри номера картки, з якої відбуватиметься списання;
  • на сайті УБКІ у своєму кабінеті;
  • через Інтернет-банк Приват24 у розділі «Мої рахунки»/«Кредитний рейтинг».

*Вартість відправлення SMS-повідомлення –  0,94 грн. для абонентів національних GSM операторів. Тариф у гривнях з урахуванням ПДВ. Додатково утримується збір до Пенсійного фонду у розмірі 7,5% з вартості послуги без урахування ПДВ. Тільки для повнолітніх. Технічна підтримка: (044) 585-11-94 у будні з 8-30 до 20-30. Організатор: ТОВ "УБКІ", 01001, Київ, вул.Грушевського, 1-д.