Часто запитують

Часто запитують позичальники

Для того , щоб увійти в свій кабінет і мати доступ до своєї кредитної історії в режимі онлайн , а також до інших послуг бюро необхідно у вікні "Вхід" (праворуч на головній сторінці сайту), вкладка "Позичальнику" ввести свій номер мобільного телефону і дату свого народження. При натисканні на "Увійти" Вам прийде смс-повідомлення з паролем, який потрібно ввести у відповідне поле.

Для того, щоб увійти до кабінету швидко необхідно щоб система Вас впізнала, тобто номер телефону повинен Вас ідентифікувати , а це можливо за умови, що Ви ввели номер телефону, який був вказаний при оформленні одного з кредитів .

Якщо система не може Вас ідентифікувати за вказаним номером телефону - слід пройти додаткову ідентифікацію.

 

  • Пройти ідентифікацію з Вашим поточним номером телефону можна :

    • заповнивши розширену форму авторизації на сайті.

      Якщо система не зможе Вас ідентифікувати за вказаним номером телефону - Вам буде запропоновано заповнити розширену форму і подати заявку на авторизацію . На першому кроці введіть Ваш ІПН (ідентифікаційний податковий номер), Ваше Прізвище, Ім'я, По батькові, серію і номер паспорта, на другому кроці сфотографуйтесь з Вашим паспортом , паспорт повинен бути в розгорнутому вигляді (сторінка паспорта з Вашим фото). Після подачі заявки на протязі 1 робочого дня вона буде оброблена співробітником бюро і Ви зможете увійти в свій аккаунт. Про результат обробки заявки Вам прийде смс-повідомлення .

    • в банкоматі ПриватБанку за наявності будь-якої карти ПриватБанку.

      Якщо у Вас є будь-яка карта ПриватБанку, Вам достатньо змінити свій номер телефону в будь-якому банкомат ПриватБанку. Для цього слід вставити картку в банкомат і в пункті меню «Мої дані» , який за замовчуванням знаходиться ліворуч на дисплеї , ввести свій номер телефону. Банкомат запросить підтвердження телефону - для цього Вам прийде смс з двома цифрами , які необхідно буде ввести на дисплеї.

    • в будь-якому відділенні ПриватБанку або А-банку

      Якщо у Вас немає діючої картки ПриватБанку, Ви можете звернутися в будь-яке відділення ПриватБанку і заповнити «Анкету-заяву про приєднання до Умов та Правил надання банківських послуг в ПриватБанку». Заповнення анкети не зобов'язує Вас замовляти будь-яку карту. Досить заповнити блок «Персональні дані» і в блоці «виявляю бажання оформити на своє ім'я ...» поставити відмітку «Ідентифікація з паспортом». Після чого фахівець внесе Ваші дані в систему і Ви в той же день зможете без проблем увійти в свій аккаунт на нашому сайті.
      Також , Ви можете пройти ідентифікацію в будь-якому відділенні А -банку.
      Знайти найближчий до Вас банкомат або відділення можна на карті :
      Розташування відділень, банкоматів і терміналів самообслуговування ПриватБанку в Україні
      ВАЖЛИВО:
      Після ідентифікації з паспортом у відділенні ПриватБанку, Вам необхідно активувати Ваш телефон, відправивши SMS на номер 10060 з текстом active + xxxxxx (де xxxxxx - це 6 цифр номера Вашого паспорта)

Кредитна історія – сукупність інформації про фізичну або юридичну особу, що її ідентифікує, відомостей про виконання нею зобов’язань за кредитними угодами, та іншої відкритої інформації.

Кредитна історія зберігається у базі даних Українського бюро кредитних історій протягом 10 років з моменту виконання позичальником кредитного договору.

Переваги зберігання Вашої кредитної історії в базі УБКІ:

  • формування позитивного іміджу та зміцнення ділової репутації;
  • можливість отримання кредиту на пільгових умовах;
  • можливість встановлення оптимальної процентної ставки за кредитом індивідуально для кожного позичальника;
  • можливість збільшення суми та строку кредиту

    Взаємодія позичальника (суб’єкта кредитних історій) з Бюро кредитних історій регламентується Законом України «Про організацію формування та обігу кредитних історій»

    Для створення власної кредитної історії позичальник повинен мати будь-які фінансові зобов’язання. Вони виникають після звернення в фінансово-кредитну установу і отримання ним кредиту чи придбання товару/отримання послуг з відстроченням платежу. Позичальник повинен надати письмову згоду на доступ до своєї кредитної історії, збір, зберігання, використання та розповсюдження через бюро інформації, яка складає його кредитну історію.

    Регулярно перевіряйте свою кредитну історію на наявність помилок, періодично запитуйте звіт “Кредитна історія”.

    При зверненні до бюро Ви маєте право:

    Згідно законодавства України Українське бюро кредитних історій забезпечує захист інформації, що становить Вашу кредитну історію. Доступ до Вашої кредитної історії має тільки та фінансово-кредитна установа, якій Ви надали свою згоду на доступ до своєї кредитної історії та отримання інформації щодо Вас. Згідно законодавства України Українське бюро кредитних історій забезпечує захист інформації, що становить Вашу кредитну історію.
    Ви самостійно можете надати доступ до перегляду своєї кредитної історії в УБКІ кредитору, інвестору, роботодавцю, партнеру, другу, скориставшись послугою «Доступ».
    Оплатити послугу «Доступ» можете Ви або особа, що підключається до доступу.

    У випадку незгоди з деякими даними Вашої кредитної історії Ви маєте право опротестувати ці дані. Корективи в кредитну історію можуть бути внесені у разі, якщо кредитор підтвердить помилковість інформації, що оскаржується. В іншому випадку Ви маєте право включити в свою кредитну історію коментар розміром до 100 слів щодо інформації, що оскаржувалася.

    Для цього Вам необхідно написати заяву на ім’я директора бюро з докладним описом всіх неточностей у кредитному звіті. Фахівці бюро згідно з Вашою заявою зроблять офіційний запит до партнера, який надав спірну інформацію. Партнер в обов’язковому порядку зобов’язаний дати відповідь на звернення бюро (час на відповідь згідно із законодавством – 15 днів).

    Інформація у Вашій кредитній історії оновлюється згідно з графіком оновлення даних у партнерів бюро. А також нова інформація може надходити щодня – у випадку появи нового кредиту або передачі інформації від нового партнеру бюро, який володіє інформацією про Ваші грошові зобов’язання.

    Стежити необхідно для запобігання шахрайських дій відносно Вас і щоб уникнути помилок з боку кредитних організацій, які передають про Вас дані.

    На сьогоднішній день бюро пропонує послугу «СтатусКонтроль». Ця послуга дозволить Вам отримати СМС у випадках будь-яких змін по кредитній звітності, що зберігається в базі бюро.

    Сьогодні найпоширенішим видом шахрайства є оформлення кредитів на вкрадений паспорт. У зв’язку з чим Українське бюро кредитних історій пропонує Вам зареєструвати свій загублений/вкрадений паспорт у базі бюро, щоб запобігти будь-які шахрайські дії проти Вас.

    Ні, не з’явиться. Кредитна історія містить лише фактичні дані про виконання грошових зобов’язань.

    Якщо Ви хочете отримати кредитну історію по своєму підприємству необхідно надати на поштову адресу - ОВ "Українське бюро кредитних історій", 01001, м.Київ, вул.Грушевського, 1-д наступний пакет документів:

    • ксерокопію витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб.
    • заяву на отримання кредитної історії на бланку підприємства з підписом керівника та печаткою.

    Перевірити наявність своєї кредитної історії в бюро і отримати її також можна на сайті УБКІ в розділі «Бізнесу».

    Згідно п.3 ст.13 закону України “Про організацію формування та обігу кредитних історій” Ви маєте право один раз на рік отримати свій кредитний звіт безкоштовно.

    Для цього Вам необхідно відправити на поштову адресу - ТОВ "Українське бюро кредитних історій", 01001, м.Київ, вул.Грушевського, 1-д наступні документи:

    • ксерокопії першої, другої сторінок паспорту, завірені Вашим особистим підписом і датою завірення;
    • ксерокопію сторінки паспорту, з відміткою про реєстрацію адреси проживання, завірену Вашим особистим підписом и датою завірення;
    • ксерокопію ідентифікаційного коду (код ІПН), завірену Вашим особистим підписом і датою завірення;
    • заява на отримання кредитного звіту.

    Приклади заяв.

    Кредитна історія буде відправлена листом на Вашу поштову адресу протягом 2-х днів з моменту отримання від Вас повного пакету документів.

    В режимі он-лайн кредитну історію можна отримати на платній основі, вартість послуги - 45 грн. Для цього увійдіть до свого аккаунту та в блоці “Кредитная история” натисніть “Купить”.

    Позитивна кредитна історія формується при активному користуванні кредитними продуктами, за умови своєчасного виконання платежів. Ступінь впливу подій на стан кредитної історії зменшується із збільшенням їх терміну давності. Тобто вплив прострочень, допушенних в минулому, буде зменшуватися з часом, а недавнє погашення чергового кредитного договору поліпшить поточний стан кредитної історії. Варто відзначити, що велика кількість одночасно відкритих кредитів знизить поточний кредитний рейтинг, при закритті договорів рейтинг навпаки зросте.

    Таким чином, для поліпшення кредитної історії варто в першу чергу погасити поточні прострочення, якщо вони є, мінімізувати кількість одночасно відкритих договорів, активно користуватися кредитними продуктами (переважніше невеликі короткострокові кредити), своєчасно виконуючи платежі по них.

    Інформація за кредитним договором може бути не передана в бюро з кількох причин: банк не є партнером бюро, договір був відкритий до початку співпраці банку з бюро, у банку немає Вашого письмового дозволу на передачу інформації в бюро, банк прийняв рішення не передавати інформацію за певними типами договорів і т.д. У будь-якому випадку Ви можете звернутися в банк із проханням передати дані про Вашому договорі в бюро. Банк у свою чергу може як задовольнити Ваше прохання так і відмовити.

    Фізична особа підприємець може отримати кредитну історію у вікні входу “Позичальникам”.

    Після реєстрації через Вхід - Позичальникам юр. особам, крім отримання кредитної історії по своєму підприємству або довідки про її відсутність, Ви можете отримати звіти Публічне досьєСтатусКонтрагента, перевіривши партнера, контрагента, перед вчиненням правочину.

    Вартість відправлення SMS-повідомлення – 0,94 грн. для абонентів національних GSM операторів. Тариф у гривнях з урахуванням ПДВ. Додатково утримується збір до Пенсійного фонду у розмірі 7,5% з вартості послуги без урахування ПДВ.

    Тільки для повнолітніх.

    Технічна підтримка: (044) 585-11-94 у будні з 8-30 до 20-30

    Організатор: ТОВ "УБКІ", 01001, Київ, вул.Грушевського, 1-д

    Часто запитують партнери

    Ні, не можливо. Законом закріплений особливий режим зберігання і розкриття інформації, яка складає кредитну історію, і згода суб’єкта кредитної історії є необхідною умовою надання кредитного звіту.

    Партнерами УБКІ (користувач Бюро) можуть бути банки, небанківські фінансові установи та інші юридичні або фізичні особи - суб'єкти господарської діяльності, при цьому обов'язковою умовою є намір укласти угоду яка передбачає грошові зобов'язання сторін або діючі угоди, за якими виникли грошові зобов'язання в однієї зі сторін.
    Ставши Партнером, Ви можете перевірити:

    • позичальника,
    • покупця і постачальника,
    • замовника і підрядника,
    • учасника тендеру та аукціону,

    що дозволяє знизити ризики ведення Бізнесу.

    Партнером УБКІ можна стати:
    підписавши Договір-заяву на приєднання до Публічного договору в розділі «Публічний договір» або,у разі необхідності отримання додаткової консультації, скориставшись сервісом «Реєстрація».

    Якщо Партнер має декілька робочих місць підключення до бази УБКІ і Ви є одним з користувачем - необхідно звернутися до Адміністратора по роботі з УБКІ своєї організації.
    Якщо Ви маєте права Адміністратора - необхідно звернутися безпосередньо до УБКІ за тел. (044) 585 11 96 або по будь-якому іншому каналу зв'язку.

    Якщо Ви забули логін для входу необхідно:

    1. Відправити SMS на номер 7660 з командою log+********(ЕДРПОУ) з телефону, вказанного при реєстрації або ідентификації.
    2. Повторно пройти реєстрацію.
    3. Звернутися безпосередньо в УБКІ за телефоном 044-585-11-96 або по будь-якому іншому каналу зв'язку.

    «Публічні послуги, що не потребують Згоди СКІ» — он-лайнові та інформаційні послуги, доступ до яких надається на сайті http://ubki.ua/ та в службі онлайн допомоги , як сукупність документованої інформації про СКІ з державних реєстрів, інших баз даних публічного користування та джерел, відкритих для загального користування.
    Дана інформація не міститься в стандартних кредитних звітах (кредитній історії), а надається додатково за запитом СКІ, партнера або Клієнта, оскільки її інформаційна цінність полягає в актуальності на дату запиту. Наприклад: підтвердження дійсності паспорта, як превентивний захід боротьби з шахрайством, необхідно на момент запиту або наміру укласти угоду. Наявність інформації щодо дійсності паспорта на будь-яку минулу дату в кредитній історії буде некоректною по відношенню до мети запиту.
    Партнери УБКІ всі Публічні послуги отримують в рамках Договору-заяви на внутрішньому акаунті сайту.

    Основними законодавчими актами, що регулюють відносини у сфері бюро кредитних історій, є Закон України «Про організацію формування та обігу кредитних історій», Закон України «Про захист персональних даних» та Закон України «Про інформацію».

    Акцентуємо увагу на те, що необхідними умовами для Вашої співпраці з кредитним бюро є наступні аспекти:

    1. Наявність згоди боржника (суб'єкта кредитної історії - СКІ) на передачу інформації про себе в Бюро:

    •  Дана згода може бути можна включити в різні типи документів. Оптимальним варіантом для ОСББ є включення Згоди в статутні документи, рішення загальних зборів об'єднання або в договір з членом об'єднання. Головне наявність Згоди і підпису.
    • Приклад згоди: «Власник приміщення, відповідно до Закону України" Про організацію формування та обігу кредитних історій ", дає згоду на передачу інформації в ТОВ" Український бюро кредитних історій ", що знаходиться за адресою: 01001, м.Київ, вул.Грушевського, 1-д, про своїх грошових зобов'язаннях перед об'єднанням. Факт згоди власника приміщення підтверджується підписанням даного договору (статуту, рішення ...) »

    2. Наявність договірних відносин з УБКІ. Можна розглянути два варіанти:

    • Якщо Ви будете тільки передавати інформацію про боржників, то оптимальним варіантом може бути договір з річною абонентською платою.
    • Якщо Ви плануєте ще перевіряти підрядників, виконавців або обслуговуючі компанії, то можна укласти договір з передоплатою, мінімальна сума передоплати - 300 грн.

    Вы отримали наступне SMS:

    Po Vashey kreditnoy istorii postupil zapros. Napominaem, u Vas dolg pered (Название банка), iz-za chego Vyi mozhete poluchit otkaz v kredite. (044) 5851198, ubki.ua

    Ось деякі запитання, що можуть у Вас виникнути, і відповіді на них:

    1. Чому я отримав(-ла) це SMS?

    Партнер Українського бюро кредитних історій (УБКІ ) запитав інформацію за Вашою кредитною історією, а в ній (на момент запиту) відображається прострочення. Сума прострочення і хто саме нам надав цю інформацію (перед яким банком або фінансовою організацією у Вас прострочення) зазначено в тексті SMS-повідомлення.

    2. Що таке кредитна історія?

    Кредитна історія – це інформація про всі Ваші кредити та дисципліну їх погашення, яку Українське бюро кредитних історій отримує від банків, страхових і лізингових компаній, кредитних союзів та інших фінансових інститутів.

    3. Як я можу перевірити свою кредитну історію?

    Перевірити свою кредитну історію можна будь-яким із способів:

    • через Інтернет-банк Приват24 у розділі «Мої рахунки»/«Кредитний рейтинг»;
    • на сайті ubki.ua через вхід для позичальника (розміщено праворуч на сайті);
    • через мобільний додаток «Кредитна історія» для Android;
    • надіславши поштовий запит на адресу: ТОВ «Українське бюро кредитних історій», вул. Грушевського, 1Д, м. Київ, 01001. Для цього додайте такі документи: ксерокопії першої, другої сторінок паспорта, засвідчені Вашим особистим підписом і датою засвідчення; ксерокопію сторінки паспорта з відміткою про реєстрацію адреси проживання, засвідчену Вашим особистим підписом і датою засвідчення; ксерокопію ідентифікаційного коду (код ІПН), засвідчену Вашим особистим підписом і датою засвідчення; заяву на отримання кредитного звіту.

    4. Я погасив це прострочення! Як обновити цю інформацію в бюро?

    Якщо Ви погасили прострочення у межах останніх 2–3 тижнів, то ця інформація надійде в Українське бюро кредитних історій під час наступного оновлення від банку. Якщо ж погашення було раніше, то зверніться в УБКІ для оскарження цього питання. Для цього Вам слід:
    - надіслати повідомлення у зворотний зв’язок (в особистому кабінеті) на сайті бюро ubki.ua;
    - або надіслати заяву на поштову адресу.

    5. У мене ніколи не було такого прострочення. Як це виправити?

    Ви можете оскаржити цю інформацію, якщо вона некоректна. Для цього Вам необхідно:

    • надіслати повідомлення на сайті бюро ubki.ua через зворотний зв’язок (в особистому кабінеті);
    • або надіслати заяву на поштову адресу: ТОВ «Українське бюро кредитних історій», вул. Грушевського, 1Д, м. Київ, 01001.

    6. Як я можу контролювати свою кредитну історію надалі?

    Для цього Ви можете підключитися до набору послуг «СтатусКонтроль» від УБКІ .
    «СтатусКонтроль» включає в себе такі послуги:

    • SMS-control – повідомлення про будь-яку зміну в Вашій кредитній історії (цю послугу можна підключити окремо всього за 9 грн/міс.).
    • Кредитний звіт – повна інформація про всі Ваші кредити у вигляді виписки (приклад кредитного звіту).
    • Кредитний рейтинг – це показник Вашої благонадійності як потенційного позичальника, заснований на даних Вашої кредитної історії.
    • Freezel – функція, що дозволить додатково захистити себе і свою кредитну історію від шахраїв. За допомогою цієї функції Ви можете «заморозити» свою кредитну історію, тобто повідомити партнерам бюро про те, що Ви не бажаєте відкривати нові кредитні договори.

    7. Скільки коштує користування набором послуг «СтатусКонтроль»?

    Вартість користування набором послуг становить 25 грн/міс.
    Зверніть увагу! За деякі послуги набору стягується додаткова плата. Детальніше ознайомитися з актуальними тарифами Ви можете на сторінці Статус Контроль

    8. Як підключитися до набору послуг?

    Підключитися до набору послуг УБКІ можна будь-яким із способів:

    • надіславши SMS на номер 9033* із текстом sk+XXXX (якщо цікаві всі послуги набору) або sms+XXXX (якщо хочете отримувати тільки послугу SMS-control), де XXXX – останні 4 цифри номера картки, з якої відбуватиметься списання;
    • на сайті УБКІ у своєму кабінеті;
    • через Інтернет-банк Приват24 у розділі «Мої рахунки»/«Кредитний рейтинг».

    *Вартість відправлення SMS-повідомлення –  0,94 грн. для абонентів національних GSM операторів. Тариф у гривнях з урахуванням ПДВ. Додатково утримується збір до Пенсійного фонду у розмірі 7,5% з вартості послуги без урахування ПДВ. Тільки для повнолітніх. Технічна підтримка: (044) 585-11-94 у будні з 8-30 до 20-30. Організатор: ТОВ "УБКІ", 01001, Київ, вул.Грушевського, 1-д.